23 Temmuz 2013 Salı

Windows Virüs Tarama

Merhaba arkadaşlar bir çoğumuz windows 7 kullanmaktayız. Bugün herkes comodo a+ eset gibi virüs programları kullanıyor peki hiç düşündünüz mü windowsun virüsler için programı varmı diye tabi var arkadaşlar hemde o kullandığınız 60-90 gün süren deneme süreçli programlar gibi değil. Bu en azından süresiz arkadaşlar hızlı tarama seçeneği herşey var. Bilgisyarınıza herhangi bir virüs bulaştığında kendi temizliyor siz o dosyayı açamayorsun ya şahsen ben bu virüs programını kullanmanızı tercih ederim. He ben şimdi diğer virüs programlarına laf yapmıyorum hepsi kendine göre iyi ama kullanıdığınız işletim sisteminin programı varken neden farklı program kullanasınız? Ayrıca ben size link vericem ama update yani güncelleştirmede vardır...

windows/security-essentials

Virüs Programı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder